Bres scoort een 7,8 op klanttevredenheid

Bij Bres Accommodaties vinden we de mening van de mensen die gebruikmaken van onze accommodaties erg belangrijk. Daarom voeren we regelmatig een klanttevredenheidsonderzoek uit. Begin dit jaar hebben we een enquête gehouden onder de verenigingen en organisatoren. Het onderzoek had dit keer voornamelijk betrekking op het contact met onze medewerkers, de informatievoorziening vanuit Bres en onze dienstverlening in het algemeen. We scoren op deze drie onderdelen gemiddeld een 7,8 (respectievelijk een 8, 7,7 en 7,7).

Een mooi cijfer waar we als organisatie trots op zijn, maar waar ook nog kansen voor verbetering liggen. Een meerderheid van de ondervraagden (89,7%) is tevreden over de informatievoorziening vanuit Bres, maar uit het onderzoek kwamen ook een aantal interessante aandachtspunten naar voren. Hier gaan we de komende tijd zeker mee aan de slag.

Nieuw meldsysteem
Eén van de aandachtspunten betreft de communicatie rondom de opvolging van vragen en meldingen. Dit was al eerder bij ons bekend. Daarom werken we sinds vorig jaar samen met een externe partij aan een nieuw digitaal meldsysteem. Gebruikers kunnen via een online portal eenvoudig per locatie een melding maken van bijvoorbeeld een defect. De melding komt dan direct bij ons binnen. Vervolgens wordt elke actie die we hierop uitvoeren in het programma bijgehouden. Degene die de melding heeft gedaan, krijgt hiervan telkens automatisch bericht. Zodra het nieuwe online portal gereed is, krijgen de gebruikers van onze accommodaties hiervan een persoonlijk bericht.