Beheer

Bij het beheer van accommodaties draait alles om een goede dienstverlening, op de korte en de op de lange termijn. Door het beheer goed te verankeren in de organisatie zorgt Bres Accommodaties voor een goede dienstverlening aan de gebruikers en een optimale inzetbaarheid van de accommodaties.

Onderhoud goed geregeld

Het streven naar hoge kwaliteit voor een eerlijke prijs staat bij ons centraal. De basis daarvan wordt gevormd door een solide financieel beleid en vormgegeven in een dienstverleningsovereenkomst.

Het beheer bestaat uit planmatig (groot) onderhoud en uit het niet-planmatig dagelijks onderhoud. Planmatig onderhoud wordt uitgevoerd aan de hand van MJOP’s (meerjaren onderhoudsplannen). Daarmee wordt achterstallig onderhoud weggewerkt en dat voorkomt veel storingen.

Bij vervanging worden duurzaamheid en energiezuinigheid nadrukkelijk in de afweging meegenomen. Bres Accommodaties weegt op grond van eigen inspectie zorgvuldig af of het planmatig onderhoud ook daadwerkelijk in het betreffende jaar moet worden uitgevoerd. Soms is het juist kostenefficiënt om taken te combineren.

Klachten snel verholpen

Waar het gaat om dagelijks onderhoud op basis van klachten en storingsmeldingen, vormt onze afdeling technisch beheer het aanspreekpunt. De meldingen worden snel opgepakt en verholpen. Na klachten of storingen volgt een gedetailleerde terugkoppeling naar de klant, zodat die weet welke actie er is ondernomen.